fredag den 7. juni 2013

Garanteret glutenfri


Pizza fra pizzamanden er normalt ikke glutenfri, men den her er garanteret glutenfri......



Kunne ikke lade være, vores lille kat Shia, er altid alle de steder hun ikke skal være. Her er hun så lige hoppet op i pizzakassen.
Når vi skal have nem aftensmad, bestiller vi stadig pizza, og Emil får en burger uden brød (der har jeg så bare en hjemmebagt klar herhjemme) det hele ligger klar, så det er hurtigt at putte i brødet, super det kan lade sig gøre på de travle dage!

P.S. Katten har vi ikke spist :-)

Hvad gør du, når maden skal være hurtig??

2 kommentarer:

  1. Jeg har suppe, pizza stykker, pastaretter mv, i fryseren. Alle så de passer med ca en portion til mig til aftensmad når mine børn og min mand skal have take a way

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også altid færdige pizzabunde, til at ligge....de er nemme lige at komme lidt fyld på :-)
      Ellers får min søn også Take a way, box med pomfrites, kylling/kebab som han elsker .... ved godt der nogle steder kan være rester af mel i friture, men "vores" pizzamand har ikke noget med rasp på, som kommer i friture!
      Han bruger faktisk også majsmel på bordet, når han laver pizza .... !
      Mvh Gitte

      Slet