fredag den 14. juni 2013

Nyt i Lidl

NYT  NYT ...... nu kan man købe glutenfri pasta i Lidl, endda i 3 udgaver.


Spaghetti, penne og skruer - de er lavet på 98% majsmel pris pr. pk 12,95 så det er billigt, nu mangler vi bare, at smage om de er gode. Jeg plejer ikke at være så stor tilhænger, af dem lavet på majs, da jeg synes de bliver ved med at være hårde indeni, og fuldstændig udkogt udenpå, men det må komme an på en prøve!

Det kommer på et senere indlæg, om vi kan lide dem......eller om vi fortsætter med at bruge dem lavet på Hirse og Quinoa

Hvilken pasta kan du bedst lide??



TILFØJET d. 23/6-2013

I aften har vi smagt spaghetti'en, må sige jeg blev overrasket......den smager fuldstændig som almindelig spaghetti lavet på hvedemel. Kogetiden på pakken passer fint med at den bliver al'dente.
Jeg lovede et indlæg med de her, men da den er så god, vil jeg skrive det her, det lovede indlæg kommer på et tidspunkt.
Kan klart anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar